Sponsoring

Dzięki profesjonalnej realizacji działań sponsoringowych marka TAURON w 2013 r. była liderem zgromadzonej wartości medialnej w telewizji wśród marek energetycznych i zajmowała 10. miejsce wśród wszystkich marek w kraju.

Ważnym narzędziem promocji i wsparcia sprzedaży w Grupie TAURON jest sponsoring. Działania w tym obszarze są prowadzone od 2009 r. Dzięki nim marka TAURON buduje skojarzenia z ideą olimpijską oraz wartościami, które reprezentują takie dyscypliny sportowe, jak: koszykówka, kolarstwo szosowe, narciarstwo alpejskie i siatkówka.

W dziedzinie kultury marka TAURON pojawia się między innymi w kontekście takich wydarzeń, jak festiwal TAURON Nowa Muzyka czy Life Festival. Grupa TAURON wspiera zasłużone instytucje kultury - Narodową Orkiestrę Symfoniczną Polskiego Radia w Katowicach, krakowski Teatr STU czy Operę Wrocławską.

Działalność sponsoringowa pozwala na istotną redukcję kosztów promocji w porównaniu z nakładami, które należałoby ponieść na klasyczną reklamę. Dzięki profesjonalnej realizacji działań sponsoringowych marka TAURON w 2013 r. była liderem zgromadzonej wartości medialnej w telewizji wśród marek energetycznych i zajmowała 10. miejsce wśród wszystkich marek w kraju.

Prowadzone przez Grupę TAURON działania sponsoringowe wspierają sprzedaż energii elektrycznej poprzez lojalizowanie klientów i tworzenie wielu okazji do zapoznania się z ofertą handlową Grupy.